Om oss

Vi utvikler selvstendige mennesker gjennom opplevelser og fysisk aktivitet i et positivt sosialt felleskap.

Vi kan tilby linjer som; Paragliding- Ekstremsport, Klatring og bratt uteliv, Topptur alpin, Norwegian LCN, Anno Setesdal, Digital markedsføring med video og foto og Reiseliv aktiv.

Vi har en idrettshall i nærheten av skolen som vi kan benytte.
Spinning, styrkerom, fotballbane, basketballbaner, innebandy, volleyball, badminton, svømmehall, badstue m.m. Valle har også et helt nytt friidrettsanlegg med kunstgressbane og tennisbane. Rett ved skolen ligger alpinanlegg og flotte skiløyper.

Skolen er en Stiftelse opprettet av Valle kommune i samarbeid med Norges Motorsportforbund.

Våre verdier

Ønske hverandre godt, gjennom godt teamarbeid og gode opplevelser. Sammen er vi sterke og gleder oss over hverandres lykke og fremgang.